środa, 20 kwietnia 2022

(28/22). MOJE OSIEM CUDÓW

                              **RECENZJA PATRONACKA/ PATRONAT MEDIALNY**


    Autor: Amanda Kruk- Gawędzka

    Ilustracje: Urszula Topczewska

    Wydawnictwo: Million- Studio Wydawnicze

    Gatunek: Dla dzieci

    Liczba stron: 48

    Data premiery: 07. 04. 2022

 
 *Google

    Amanda Kruk- Gawędzka- pasjonatka i instruktorka tańca, właścicielka Studia Tańca Good Step, debiutuje niezwykłym dziełem: "Moje osiem cudów".
"Dzieci potrzebują uwagi, czują się wtedy ważne, dowartościowane i... po prostu szczęśliwe"- mówi autorka. Marzy, by niniejszą bajkę przeczytało każde dziecko, gdyż siła, jaką niosą jej słowa, jest ogromna.
Pewność siebie, wyobraźnia, pokonywanie słabości- to tylko niektóre tematy, jakie znajdziecie wewnątrz tych ośmiu cudownych historii.
(Źródło: Okładka książki).

    Bajka, na którą patrzysz, to osiem pięknych, wzruszających historii o ważnych obszarach naszego życia, jak na przykład pewność siebie, wyobraźnia, bycie miłym czy koncentracja.
Książka skierowana jest do dzieci już od 5. roku życia.
Pouczającą treść wzbogacają cudowne, ręcznie malowane ilustracje autorstwa Urszuli Topczewskiej Twisted Mouse.
(Opis wydawcy).

     Kochani chciałabym Wam napisać kilka słów o kolejnej książeczce dla dzieci, której mam zaszczyt patronować.
Autorka w swej bajce postanowiła opowiedzieć młodemu czytelnikowi o takich wartościach jak:
* Pewność siebie
*Wyobraźnia
*Współpraca
*Entuzjazm
*Radzenie sobie z porażkami
*Koncentracja
*Miła osobowość
*Poprawne myślenie.
"Moje osiem cudów" to książeczka dedykowana pięciolatkom, ale jestem przekonana, że zainteresuje ona i młodsze dzieci. W moim odczuciu jest ona idealnym początkiem prowadzącym do wielu rozmów z naszymi pociechami, i poruszenia w prostych słowach powyższych tematów. Olbrzymim plusem jest to, że napisane są one rymem, który wpada w ucho i bardzo przyjemnie i rytmicznie się je czyta.

Przy każdej mojej opinii o książeczce dla dzieci zaznaczam, że odbiór treści jest moim bardzo subiektywnym odczuciem, bo mój syn nie czyta, ale zwracamy uwagę na inne aspekty- chociażby takie czy można wykorzystać książeczkę w inny sposób. Tę zdecydowanie można.
Przepiękne ilustracje autorstwa pani Urszuli Topczewskiej przykuwały uwagę mojego syna na dłuższy czas. Barwne ilustracje cudownie odbijają światło. Przyjemny w dotyku papier pozwala bez problemu wodzić po nim dłońmi i opuszkami palców. 
Wystarczy puścić wodze fantazji i naprawdę może ona pomóc w terapii wzroku czy dłoni a niewielki format tej książeczki wpasuje się idealnie w każdą malutką dłoń.

W moim odczuciu na rynku wydawniczym pojawiła się kolejna bardzo wartościowa książka dla dzieci, a ja bardzo się cieszę, że mogłam objąć patronatem medialnym tę pozycję. 

    Czy polecam?
Zdecydowanie tak. Jest to książeczka przepełniona barwami, pięknymi ilustracjami, mądrym i bardzo  kolorowym tekstem, który przykuwa uwagę na dłuższy czas.

POLECAM...

"Czy też tak kiedyś miałeś,
że czegoś się obawiałeś?
Pomyśl tylko, co to było 
i czy warte strachu było?
Jak się pozbyć tego lęku?
Już Ci mówię, mój serdeńku!
Musisz wierzyć, że się uda,
bo to wcale nie są cuda!
<Uda mi się> mów to sobie
i zostaw głęboko 
w głowie.
Wtedy lepiej się poczujesz,
pozytywną energią naładujesz."
- Amanda Kruk- Gawędzka "Moje osiem cudów" str. 8-9

Za możliwość przeczytania tej książeczki i objęcie jej patronatem medialnym serdecznie dziękuję Million Studio Wydawnicze.


2 komentarze: