piątek, 5 lipca 2019

PODSUMOWANIE ROKU / PIERWSZE URODZINY BLOGA


Moi drodzy, kiedy rok temu po raz pierwszy użyłam przycisku „Opublikuj” nie do końca wierzyłam, że to się uda. Dziś myślę, że to był bardzo dobry krok. Zdaję sobie sprawę, że to, co piszę, nie jest jeszcze mistrzostwem świata, jednak uczę się i powoli idę do przodu. Jestem samoukiem i prowadzenie tego bloga wiele mnie nauczyło, choć wiem, że jeszcze wiele nauki jeszcze przede mną.

Za swój wielki sukces uważam, podjecie stałej współpracy z wydawnictwem Novae Res. Napisanie kilku rekomendacji okładkowych oraz objęcie patronatem pierwszej powieści.

W tym miejscu chciałabym Wam podziękować za obecność, za to, że mnie wspieracie. Za każdą cenną radę i uwagę. Po prostu  DZIĘKUJĘ !!!

Życzę sobie, byśmy spotkali się w tym miejscu znów za rok. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wszystkiego, co dobre.





3 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję kochana. Radzisz sobie doskonale. 😊 Życzę Ci kolejnych satysfakcjonujących lat blogowania, pełnych inspiracji i pomysłów na ciekawe posty. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania. Świetny blog i bardzo lubię tu zaglądać :)
    Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Rozwijaj się dalej, stawiaj sobie cele i spełniaj marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń