sobota, 1 lutego 2020

PODSUMOWANIE STYCZEŃ 2020





Witam Was serdecznie w pierwszy dzień lutego i zapraszam na króciutkie podsumowanie stycznia.

Ten miesiąc minął ekspresowo, ale jestem nawet zadowolona. Przeczytałam tylko sześć książek, napisałam cztery recenzje i jeden wywiad. Blog objął patronatem jedną powieść, miałam również możliwość napisania jednej rekomendacji.
Blog do tej pory został odwiedzony 14 182  razy, za co bardzo serdecznie dziękuję.
Mam nadzieję, że luty choć krótszy, będzie bardziej owocny.

Przeczytane książki:

1. "Między pragnieniami"
Anna Bednarska, wydawnictwo NOVAE RES, patronat medialny i rekomendacja okładkowa. Liczba stron: 622 data premiery: 8. 01. 2020

2. "W deszczu łatwiej ukryć łzy"  Beata Olejnik, wydawnictwo NOVAE RES. Liczba stron: 422 data premiery: 3.01. 2020

3. "Mało brakowało" Monika B. Janowska, wydawnictwo LUCKY. Liczba stron: 498 data premiery: 24.10. 2019

4. "Motyle ciemności" Krzysztof Langer, wydawnictwo NOVAE RES. Liczba stron: 262 data premiery: 13. 11. 2019

5. "Wrzosowisko" Marian Derdo, wydawnictwo NOVAE RES. Liczba stron: 264 data premiery: 15. 01. 2020- recenzja ukaże się na dniach.

6. "Zaufasz mi" Diana Brzezińska, wydawnictwo OTWARTE. Liczba stron: 528 data premiery: 15. 01. 2020- recenzja ukaże się na dniach.

Przeczytana ilość stron: 2 596 myślę, że to całkiem przyzwoity wynik.


 

3 komentarze:

  1. Mnie również udało się przeczytać 6 książek w styczniu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi udało się przeczytać jedną mniej, ale to wszystko przez zaliczenia na uczelni :/

    OdpowiedzUsuń