niedziela, 8 stycznia 2023

(8/23). WIERSZE PISANE Z WNĘTRZA SERCA

                
                           ** RECENZJA PATRONACKA/ PATRONAT MEDIALNY ** 


    Autor: Renata Świst

    Wydawnictwo: Million Studio Wydawnicze

    Gatunek: Poezja

    Liczba stron: 84

    Data premiery: 19. 12. 2022

 *Google

    Renata Świst mieszkająca w Irlandii Polka, która pewnego dnia poczuła w sobie dar. Od tego czasu wydała dziesięć tomików wierszy. "Nie myślałam, że zostanę poetką, to przyszło nagle. Spadło na mnie objawienie poprzez przeuroczy sen, który poruszył zmysły wewnętrzne i otworzył portal wrażeń nieznanych."
(Źródło: Okładka książki)

    "Wiersze pisane z wnętrza serca" otwierają nową, przepełnioną pięknymi uczuciami serię.
(Opis wydawcy).

     Moi Drodzy dziś chciałabym przedstawić Wam mój kolejny  patronat medialny, który skradł moje serce od pierwszej wymienionej z wydawnictwem wiadomości i spojrzenia na przeuroczą okładkę, za którą stoi niezawodna Monika Januszkiewicz, której prace mogliście zaobserwować już na kilku okładkach książek, które wydało Million.
Ostatnio na blogu pojawia się coraz więcej poezji i bardzo się tego faktu cieszę, tym bardziej że każdy kolejny tomik w jakiś sposób odmienia moje spojrzenie na otaczający mnie świat, sprawia, że moja wrażliwość zostaje jeszcze bardziej rozbudowana. 
Sprawia, że chcę się zatrzymać w biegu codzienności, otworzyć na emocje, które płyną z tych wierszy, poczuć je całą duszą i sercem. Nie inaczej jest z wierszami pani Renaty, która na początku tomiku opowiada w kilku zdaniach w jakich niezwykłych, a zarazem pięknych i poruszających okolicznościach otrzymała dar, który pchnął ją do napisania pierwszych słów, które później stworzyły te wyjątkowe, pełne ciepła wiersze.

W "Wierszach..." pani Renata pisze o sensie życia, nadziei i miłości, o duszy i otwieraniu się na to, czego nie widzimy.
Wiersze te są niezwykle emocjonalne, zmuszają do zadumy i refleksji. Celebrują każdy z pozoru zwyczajny dzień, każdą emocję i każdą myśl. Poruszają i niezwykle wzruszają. Są wyważone, delikatne i subtelne. Wlewają w serce cały ogrom nadziei... Ja jestem pod ogromnym wrażeniem i naprawdę zdarzyło mi się już wrócić do kilku wierszy, które wyjątkowo zapadły mi w sercu.
Tomik wydany jest bardzo skromnie, ale odbieram to jako plus. Nic nie rozprasza uwagi, a daje to możliwość całkowitego oddania się poezji i "czucie" jej całym  sobą. 
Jestem zauroczona tym tomikiem, napisany jest pięknym, choć prostym językiem, nie znajdziemy tu górnolotnych metafor, ale zostaniemy otuleni ciepłem, miłością wiarą i poczuciem komfortu i bezpieczeństwa.

Jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością pani Renaty, jednak żywię szczerą nadzieję, że nie ostatnie i dane będzie mi w przyszłości poznać inne jej wiersze. Jestem dumna z faktu, że mogę patronować tej publikacji.

    Czy polecam?
Oczywiście, że tak. To wyjątkowy zbiór przepełniony wiarą, miłością i nadzieją. Każdy odkryje tu coś innego, wyjątkowego, napisanego tylko dla siebie.

POLECAM...
Motywacja przyszłości

Motywacja uczuć obudziła się ze snu
Drgnęła delikatnie i do przodu chce iść znów
Podnieść się ze stanu głębi duszy mej
Unieść swe emocje oraz myśli sens
Z serca je wydobyć i ukazać światu
Duszę uspokoić i wypełnić wiarą
Delikatnie westchnąć, zrelaksować się
Byciem we Wszechświecie i błękicie chmur
Istnieniu nadziei w głębi serca słów
Które uczuciami niosą przyszłość mą.
- Renata Świst "Motywacja przyszłości" z tomiku "Wiersze pisane z wnętrza serca" str. 81

Za możliwość objęcia patronatem medialnym tego wyjątkowego tomiku serdecznie dziękuję wydawnictwu Million Studio Wydawnicze.

1 komentarz:

  1. Piękna okładka! Rzadko sięgam po poezję, zwłaszcza współczesną, która w ogóle do mnie nie przemawia. Natomiast wiersz, który zamieściłaś ma swój urok i przesłanie, więc na pewno warto czasami sięgnąć po ten gatunek literacki.

    OdpowiedzUsuń