piątek, 5 czerwca 2020

PODSUMOWANIE MAJ 2020





    Witam Was serdecznie i zapraszam do zapoznania się z krótkim podsumowaniem maja. Przyznam Wam szczerze, że jestem ogromnie zaskoczona. 
Pomimo wielu zawirowań zdrowotnych mojego synka, udało mi się przeczytać aż 11 pozycji i to nie byle jakich, a były to:

1. Czerwona zemsta II patronat medialny

    Autor: Krzysztof Goluch
    Wydawnictwo: Novae Res
    Liczba stron: 574
    Data premiery: 05. 05. 2020

2. Stalker  e- book

    Autor: Jolanta Bartoś
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie BiałePióro
    Liczba stron: 231
    Data premiery: 14. 02. 2020

3. Cztery pory śmierci

    Autor: Olga Warykowska
    Wydawnictwo: Novae Res
    Liczba stron: 196
    Data premiery: 03. 06. 2019

4. Ludzie potrafią latać. Antologia radosnych opowiadań.

    Autorzy: Agnieszka Lingas-Łoniewska, Małgorzata Warda, Alicja Sinicka, Magdalena Knedler, Anna Szafrańska, Anna Kasiuk, Jolanta Kosowska, Daniel Koziarski, Daniel Radziejewski, Rafał Cichowski.
   Wydawnictwo: Novae Res
    Liczba stron: 334
    Data premiery: 11. 09. 2019

5. Za wszelką cenę

    Autor: Marta Lech- Biała
    Wydawnictwo: Novae Res
    Liczba stron: 295
    Data premiery: 07. 05. 2020

6. Eine Kleine trup

    Autor: Olga Warykowska
    Wydawnictwo: Novae Res
    Liczba stron: 254
    Data premiery: 20. 04. 2020

7. Pensjonat pod Świerkiem. Antologia świątecznych opowiadań.

    Autorzy: Agnieszka Lingas- Łoniewska, Magdalena Knedler, Adrian Bednarek, Jolanta Kosowska, Nina Reichter, Daniel Koziarski, AnnaKasiuk, Anna Szafrańska.
    Wydawnictwo: Novae Res
    Liczba stron: 314
    Data premiery: 08. 11. 2017

8. Obiecasz mi

    Autor: Diana Brzezińska
    Wydawnictwo: Otwarte
    Liczba stron: 456
    Data premiery: 06. 05. 2020

9. Klan Matejków

    Autor: MarekSołtysik
    Wydawnictwo: Arkady
    Liczba stron: 290
    Data premiery: 2019 data przybliżona

10. Nie zawracaj

    Autor: Tiffany Snow
    Wydawnictwo: Arkady
    Liczba stron: 336
    Data premiery na rynku polskim: 06. 07. 2016

11. Zwróć się do mnie

    Autor: Tiffany Snow
    Wydawnictwo: Arkady
    Liczba stron: 408
    Data premiery na rynku polskim: 04. 08. 2016

Podsumowując: W maju przeczytałam 3688 stron, co daje wynik lepszy aż o 1036 stron. 
Jestem bardzo, bardzo zaskoczona.

W moim odczuciu najlepszą książka maja została: Obiecasz mi a najsłabszą Pensjonat pod Świerkiem.

Wy najchętniej czytaliście opinię o Za wszelką cenę, a najmniejszą popularnością cieszył się niestety Klan Matejków.

Sytuacja z Book Tourami pokrywa się ze stanem z kwietnia. 
Przyznam szczerze, że chciałabym, by już wyruszyły w dalszą drogę, i bym mogła je w niedługim czasie zakończyć i wycofać się z tej formy zabawy.

Serdecznie dziękuję wszystkim tym, którzy odwiedzili mnie tutaj, zostawili niezwykle miłe i budujące komentarze, oraz tym, którzy przyszli i zostali już na dłużej. Bardzo, bardzo Wam dziękuję. Dzięki Wam wierzę, że ma to sens.

Trzymajcie się kochani w zdrowiu <3 
Zaczytanego czerwca Wam życzę!


1 komentarz:

  1. Gratuluję świetnego wyniku czytelniczego. 😊
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń