piątek, 19 czerwca 2020

RICHARD BONNET. OBSESJA (tom II)



    Autor: B. K. Staron

    Wydawnictwo: WasPos

    Gatunek: Romans, Erotyk

    Liczba stron: 355

    Data premiery: 05. 05. 2020


                                    Okładka książki Richard Bonett. Obsesja *Google


    B. K. Staron- (pseudonim autorki) - urodziła się 4 czerwca 1993 roku w Legnicy. Ukończyła Technikum Gastronomiczne w Wołowie. Żona i matka, która wieczorami zasiada przed komputerem i zamienia litry herbaty rumiankowej w fikcyjny świat. Zakochana w filmie "Pokojówka na Manhattanie". Miłośniczka książek i spacerów. Pisarka z zamiłowania.
(Źródło: Opis okładki)

    Nanette po raz ostatni widziała Richarda dwadzieścia jeden dni temu. Po nocy, w której ją zranił, wróciła do domu i kolejny raz pozostała ze złamanym sercem. To, co wydarzyło się później, odmieniło ją. Dotychczas płaczliwa i strachliwa, teraz stała się silną i odważną kobietą, z uporem walcząc o to, co kocha.
Zrozumiała, że słowa wypowiedziane wtedy przez Richarda okazały się najlepszym, co mógł dla niej zrobić. Przez trzy długie tygodnie żałowała, że cokolwiek do niego poczuła. Gdy jednak pewnego wieczoru znów stanęła z nim twarzą w twarz, mroczny psycholog postanowił odzyskać zranioną kobietę, udowadniając jej, że tylko razem zdolni są utrzymać to, co przepełnia ich serca.
Kiedy Richard zdołał przekonać Nanette do powrotu i przysiągł, że już nic nie zakłóci ich spokoju, Nanette odkryła jego mroczne tajemnice. Po raz kolejny ożyły minione obawy, a zatrzymany w jej sercu ból, znów powrócił.
(Opis wydawcy)

    Na drugą część debiutanckiego cyklu pani Staron przyszło nam czekać prawie siedem miesięcy. Było to długie czekanie, bo po przeczytaniu pierwszego tomu byłam niezwykle ciekawa, jak się potoczą dalsze losy bohaterów, i już wtedy miałam dobre przeczucie co do kontynuacji.
Nie zawiodłam się.
W tym tomie wiele się wyjaśni. Dowiemy się, co spowodowało, że bohaterowie zachowują się tak, a nie inaczej, poznamy głęboko skrywane tajemnice, które nigdy nie miały ujrzeć światła dziennego.
 Autorka pojechała po przysłowiowej bandzie, zdradzając, kim tak naprawdę jest Richard i czym się zajmuje.
Już poprzednio pisałam, że gość jest mocno odjechany, ale to, co wyszło na jaw, zwaliło mnie z nóg. Nadal obstaję przy swoim zdaniu, że jest to najbarwniejsza i najbardziej intrygująca postać w całej powieści, choć nadal nie chciałabym mieć z tym człowiekiem do czynienia.
Na dodatek wszystko komplikuje się jeszcze bardziej gdy pojawia się pewna tajemnicza istota i wprowadza olbrzymie zamieszanie...

W moim odczuciu "Obsesja" jest duża lepsza niż jej poprzednik- "Pożądanie", choć i jemu niewiele można było zarzucić, tutaj widać już pewne doświadczenie autorki.
Mimo że powieść dedykowana jest czytelnikom dorosłym, nie jest to książka, z której stron wylewa się sam seks. Owszem zdarzają się gorące momenty, jednak są one wyważone, i trudno doszukiwać się w nich wulgarności, ale potrafią zadziałać na wyobraźnię.
Autorka pisze lekko, jej styl jest bardzo przyjemny, naprawdę dobrze się czyta.
Akcja tej części dzieje się dużo szybciej niż poprzednio, zaskakuje w najmniej spodziewanych momentach. Emocje rosną niezwykle szybko i trudno oderwać się od książki w momencie gdy nie zna się zakończenia danej sytuacji.
Pojawia się kilka nowych, zaskakujących postaci, nie przytłaczają oni jednak głównego wątku, ale robią dobre tło dla niego.
Bohaterowie są bardzo ciekawie wykreowani, łatwo zrozumieć ich emocje i motywy, które nimi kierują. Łatwo zapałać do nich sympatią, jak i antypatią.
Jest szybko, zaskakująco, i bardzo gorąco.
Pani Staron gratuluję kolejnej świetnej pozycji, a ja z wielką niecierpliwością czekam na tom III. Tam to dopiero będzie się działo...

    Czy polecam?
Polecam. Jeśli czytaliście tom pierwszy i przypadł Wam do gustu, zaręczam, że w tym przypadku będzie tylko lepiej, a Wasze emocje będą płonąć już od pierwszych stron.

POLECAM...

Link do recenzji pierwszego tomu....Richard Bonnet. Pożądanie.


"Silny napad duszności wyciskający łzy z oczu, piekąca klatka piersiowa i gasnące wokół mnie światła. Walczyłam o każdy kolejny oddech, czując silny ból głowy, spowodowany niedotlenieniem mózgu. Gdzieś wokół mojego sparaliżowanego ciała rozbrzmiewały głośne nawoływania. Stanowczy uścisk na mej brodzie rozwarł wargi, a na język wkradła się delikatna mgiełka gorzkiego smaku. Szarpnięta za ramię uchyliłam powieki i choć starałam się wytężyć wzrok, to i tak nie byłam w stanie spojrzeć na twarz doktor Stuart, która uniosła mnie za ramiona w górę, a następnie delikatnie gdzieś posadziła. Zakasłałam, czując niewyobrażalną ulgę. Jakby ktoś natychmiast wyrwał mnie ze szponów śmierci, ofiarując jeszcze jedną szansę na życie".
                                 - B. K. Staron "Richard Bonnet. Obsesja"


Za możliwość przeczytania książki serdecznie dziękuję Autorce oraz Wydawnictwu WasPos. 


2 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, więc wszystko przede mną. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam pierwszej części, więc raczej na razie odpuszczam :)

    OdpowiedzUsuń