sobota, 13 stycznia 2024

(10/24). JESTEM NA PIĄTKĘ!

 
                                **PATRONAT MEDIALNY/ RECENZJA PATRONACKA**

                            "Kiedy w sobie spokój masz, to szczęśliwsze życie znasz!"
                                     - Amanda Kruk Gawędzka"Jestem na piątkę"

    Autor: Amanda Kruk Gawędzka

    Ilustracje: Urszula Topczewska

    Wydawnictwo: Million Studio Wydawnicze

    Gatunek: Literatura dziecięca

    Liczba stron: 40

    Data premiery: 15. 12. 2023

 *Google

    Amanda Kruk Gawędzka pasjonatka i instruktorka tańca, właścicielka Studia Tańca Good Step, debiutuje niezwykłym dziełem: "Moje osiem cudów".
"Dzieci potrzebują uwagi, czują się wtedy ważne, dowartościowane i... po prostu szczęśliwe"- mówi autorka. Marzy, by niniejszą bajkę przeczytało każde dziecko, gdyż siła, jaką niosą jej słowa, jest ogromna.
Pewność siebie, wyobraźnia, pokonywanie słabości- to tylko niektóre tematy, jakie znajdziecie wewnątrz tych ośmiu cudownych historii.
(Źródło: Okładka książki "Moje osiem cudów").

    "Jeżeli chcesz zmieniać świat, zacznij od siebie. Życie wielu osób staje się lepsze, jeżeli same też pracują nad sobą. Przydarzyło się to i mnie. Dlatego uważam, że warto budować swój charakter od najmłodszych lat. To dzięki dobrym ludziom świat staje się piękny" – tymi słowami autorka, Amanda Kruk-Gawędzka, już drugi raz, po "Moje osiem cudów", zaprasza najmłodszych czytelników do fantastycznego świata najlepszych życiowych wartości.
"Chodzi tu o to, byś zawsze podchodził do ludzi z miłością, nawet do tych, którzy obdarzyli Cię przykrością".
"Kiedy w sobie spokój masz, to szczęśliwsze życie znasz!"
(Opis wydawcy)

    Dziś przychodzę do Was z propozycją dla najmłodszego czytelnika, książeczką skierowaną do dzieci od lat pięciu. "Jestem na piątkę!" to druga książka pani Amandy, której mam zaszczyt patronować.

"Jestem na piątkę!" to krótka opowiastka przybliżająca małym dzieciom takie zagadnienia jak oszczędność, pomoc innym, kontrolę nad własnymi emocjami, i jeszcze kilka innych. Napisana zabawną rymowanką, podzielona na przejrzyste rozdziały, pokazuje, jak ważne jest budowanie własnej wartości i wysokiej samooceny od pierwszych lat życia oraz przekładanie jej na relacje z rówieśnikami, opowiada, jak ważna jest pomoc w domu i że lenistwo zabiera czas na świetną zabawę... 
Dziecko dowie się, dlaczego warto oszczędzać i dlaczego lepiej podchodzić do innych z uśmiechem niż złością.

"Jestem na piątkę!" to książeczka dedykowana także rodzicom i opiekunom- dla mnie genialny punkt wyjściowy do wielu inspirujących rozmów o tym co jest dobre a co złe.
Całość niezwykle barwna i przyciągająca wzrok całą rewią kolorów, realistycznymi ilustracjami sprawia, że nie chce się tej książeczki zamykać. 
Sami przeczytacie ją w kilka minut, ale czytając z maluchem, wystarczy uruchomić wyobraźnię i mamy zagwarantowany długi czas z kreatywną zabawą, mnóstwem rozmów i przytulasów.

Książeczka jest ogólnie ładnie wydana, pełna edukacyjnej wartości, zabawnej treści, pięknych ilustracji. Bardzo się cieszę, że trafiła ona pod moje patronackie skrzydła, a biblioteczka mojego syna zyskała kolejną mądrą i wartościową pozycję, która inspiruje nie tylko treścią i barwą, ale pozwoli rozwijać się także wyobraźni.

    Czy polecam?
Zdecydowanie tak. To książeczka przepełniona barwami, pięknymi ilustracjami, mądrym i bardzo  kolorowym tekstem, który przykuwa uwagę na dłuższy czas.

POLECAM...

"W  życiu ludzi jest dobra praktyka,
która się złotą zasadą nazywa.
Chodzi o to, byś zawsze podchodził
do ludzi z miłością,
nawet do tych,
którzy obdarzyli
Cię przykrością"
- Amanda Kruk Gawędzka"Jestem na piątkę!" str. 11-12

Za możliwość przeczytania tej książeczki i objęcie jej patronatem medialnym serdecznie dziękuję Million Studio Wydawnicze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz