niedziela, 31 grudnia 2023

PODSUMOWANIE ROKU 2023

 



    Kochani rok 2023 dobiegł końca, dlatego chciałabym podziękować Wam za to, że chcieliście spędzić go wspólnie ze mną. Dziękuję za wszystkie komentarze, reakcje, wsparcie i to, że po prostu jesteście. Dziękuję autorom i wydawnictwom za zaufanie i oddanie mi pod patronackie skrzydła wiele wyjątkowych książek. To dla mnie wyróżnienie i olbrzymi powód do dumy. 
W tym miejscu chciałabym życzyć Wam, aby ten nadchodzący rok mimo wszystko był jeszcze lepszy, byście byli zdrowi, a w waszych sercach gościła radość i spokój. Byście byli szczęśliwi i bezpieczni, by spełniły się wasze najskrytsze marzenia i wszystkie założenia ❤️

W 2023 roku patronatem medialnym objęłam 41 książek (sześć z nich czeka jeszcze na swoją kolej). Niestety, jedna książka dla dzieci, która miała swą premierę w marcu, nadal do mnie nie przyszła. Jest mi niezwykle przykro, bo do tej pory współpraca z tym wydawnictwem układała się niemal idealnie. 
W tym miejscu jeszcze raz wszystkim autorom i wydawcom serdecznie dziękuję za zaufanie, szczerze wierzę, że każdy był zadowolony ze współpracy ze mną ❤️
Współpracę patronacką podjęłam z (kolejność zupełnie przypadkowa): 
*Million Studio Wydawnicze i autorzy
*Warszawska Firma Wydawnicza i autorzy
*Wydawnictwo Literackie Białe Pióro i autorzy
*Wydawnictwo WasPos i autorzy
*Wydawnictwo Lucky i autorzy
*Wydawca Arkadiusz Siejda i autorzy

oraz z osobami wydającymi samodzielnie (kolejność zupełnie przypadkowa)

*Gabriela Kotas
*Aga Pleskacewicz
*Karolina Kasprzak Dietrich
*Ewa Anna Sosnowska 
*Izabella Agaczewska
*Wanda Siubela

2023 to rok, w którym przeczytałam naprawdę wiele bardzo dobrych książek. Takich, które mnie niezwykle poruszyły, zmusiły do refleksji, zmienienia kierunku myślenia, pojawiły się również takie, przy których płakałam ze śmiechu. 
Czy trafiły mi się złe książki? Nie wiem, raczej nie, a jeśli tak, to już nie pamiętam ;)
Napisałam dla Was 149 recenzji, choć książek przeczytałam o 20 więcej (recenzje pojawią się z początkiem nowego roku).

Jednym z najważniejszych wydarzeń tego roku na pewno była dla mnie premiera książki autorstwa Izabelli Agaczewskiej "Latawiec. Opowieść o prawdziwej przyjaźni" gdzie jeden z bohaterów został zainspirowany osobą mojego syna. W tej książce znajdziecie również kilka słów ode mnie.
Drugim wydarzeniem, które sprawiło, że uwierzyłam w to, że mogę wszystko ;) to pierwszy Festiwal Książki w Miechowie- organizatorom jestem niezwykle wdzięczna za zaufanie i powierzenie mi tego wydarzenia pod patronat medialny. To było fantastyczne doświadczenie, a wrażenia po nim nadal ogrzewają serce. 
A trzecim dużym wydarzeniem były Katowickie Targi Książki- mnóstwo spotkań, wspaniała atmosfera, niezwykła frekwencja, mnóstwo ciepła, radości i uśmiechu.

Chciałabym, by ten nowy nadchodzący rok również obfitowała w tak piękne wydarzenia, byśmy byli zdrowi, byśmy znów mogli się spotkać, nie tylko wirtualnie, ale i w realnym świecie. Życzę tego sobie, ale i Wam, nieustannie przy tym dziękując, że jesteście ze mną i tworzycie to miejsce.

Trzymajcie się w zdrowiu 
Ewelina :)

2 komentarze:

  1. Interesujący rok czytelniczy za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelino, jesteś niesamowita! Trudno mi sobie wyobrazić, jak organizujesz swój czas, skoro przeczytałaś tyle książek. Gratuluję czytelniczej pasji. Życzę wielu gości na Twoim blogu i samych miłych chwil nad książkami.
    Krzysztof Gdula

    OdpowiedzUsuń