środa, 1 lipca 2020

NIE MA POWROTU


    Tytuł oryginału: Point of No Return

    Autor: Tiffany Snow

    Wydawnictwo: ARKADY

    Tłumaczenie: Katarzyna Rosłan

    Gatunek: Sensacja, Romans

    Liczba stron: 470

    Data premiery: 2014 (data przybliżona)

    Data premiery na rynku polskim: 06. 04. 2018

                                         
                                             Nie ma powrotu  *Google

                Tiffany Snow (ur.1978) ukończyła University of Missouri- Columbia, osiągając stopnie naukowe z historii i społecznej edukacji. Po wielu latach pracy jako instruktorka i konsultantka w dziedzinie technologii informacyjnych teraz zajmuje się pisaniem książek.
Jej seria O Kathleen Turner jest hitem wydawniczym na anglojęzycznym rynku, ma entuzjastyczne recenzje w amerykańskiej prasie i miliony fanów na FB.
Tiffany wraz z mężem i dwiema córkami mieszka w Kansas City.
(Źródło: Okładka książki).

    "Miłość sprawia, że kręci się ziemia, a życie warte jest przeżycia, więc nie ma lepszych historii do opisywania niż te, w których dwie osoby odnajdują się i zakochują. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę część tej radości przekazać moim czytelnikom" – mówi autorka.
Ten ostatni z pięciu tomów znakomitego romansu sensacyjnego, które łączy postać głównej bohaterki, Kathleen Turner, jest doskonałą lekturą dla każdej nowoczesnej kobiety i każdego mężczyzny bez kompleksów. Autorka Tiffany Snow jest mistrzynią w budowaniu trzymającej w napięciu intrygi, przeplata wątki kryminalne i erotyczne, by wprowadzić czytelnika w podniecający świat władzy, ciemnych interesów, pięknych kobiet i nieprzyzwoicie bogatych mężczyzn.
(Źródło: Wydawnictwo Arkady)

    Niestety nadszedł ten smutny moment, w którym żegnam się z najlepszą serią, jaką dane mi było przeczytać ostatnimi czasami.
W ostatnim tomie okazuje się, że Kathleen zachodzi w ciążę. Jest pewna, że ojcem dziecka jest Kade, ten jednak odrzuca taką możliwość i zostawia dziewczynę pod opieką brata, twierdząc, że kandydat na gubernatora jest lepszą opcją niż on.
Dziewczyna nie wie, że Kade zostaje zaszantażowany, a warunkiem ocalenia życia całej trójki jest ślub Kathleen z jego bratem... Kobieta postanawia wyprowadzić się w rodzinne strony i samotnie wychować dziecko... ale czy nadal jest bezpieczna, a Kade tak łatwo ją odpuścił, i naprawdę jej nie kocha? Co zrobi Blane i czy naprawdę pogodził się z rodzinnymi tajemnicami?
Dziewczyna dokonuje w końcu wyboru, a jeden z mężczyzn odchodzi w cień. Nie zdradzę Wam, kogo wybrała, ale wydaje mi się, że absolutnie nie będziecie zaskoczeni.
Czy tylko mi się wydawało, że wybór jest tak oczywisty, że aż zaskakujący? A może nie wybrała nikogo?

Tym razem książka podzielona jest na rozdziały, w których poznamy punkt widzenia Kathleen oraz Kade'a. Poznamy motywy, które kierowały bohaterami, gdy podejmowali najtrudniejsze wybory w życiu. Jest również trzeci rozdział Katchlen i ... (ale nie napiszę kto, bo zepsułabym niespodziankę ;) ), który dzieje się już kilka lat później, i pokazuje, jak potoczyło się życie wszystkim postaciom.

Książka trzyma w napięciu od pierwszych stron. Autorka cudownie buduje napięcie, a gdy dochodzi do kumulacji wydarzeń, odwraca tak nagle akcję... że czułam się, jakbym spadała głową w dół. Nie sposób się od niej oderwać, choćby na moment. Im bliżej końca, tym więcej się dzieje. Jest niezwykle romantycznie, wzruszająco i bardzo, bardzo niebezpiecznie.
Nie będę znów pisać o bohaterach, intrygach tajemnicach i innych, bo to już pisałam w poprzednich recenzjach, do których linki znajdziecie poniżej.
Tutaj jedynie zaznaczę, że cała seria jest utrzymana na bardzo dobrym poziomie. Chce się te książki czytać, i nie przestawać ja przepadłam na amen.

    Czy polecam?
Nie może być inaczej. Za każdym razem, powtarzam, że ta seria jest wyjątkowa, i każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Polecam z całego serca.

POLECAM....

Tom I "Nie zawracaj"

Tom II "Zwróć się do mnie"

Tom III "Punkt zwrotny"

Tom IV "Nie Twój ruch"


"Mieszkałam w Rushville dopiero od czterech tygodni, ale przez większość czasu miałam wrażenie, jakbym nigdy stąd nie wyjeżdżała. Wszyscy mnie tu znali i pamiętali moich rodziców, a nawet dziadków, więc zostałam przyjęta na powrót do tej małej społeczności z otwartymi ramionami. Nikt nie dociekał, gdzie byłam przez ostatnie półtora roku; kilka osób powiedziało mi tylko, że wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. I chyba mieli rację, bo odkąd tu przyjechałam, los nagle zaczął mi sprzyjać."
                                          - Tiffany Snow "Nie ma powrotu"



Za możliwość przeczytania tej części, a także całej serii serdecznie dziękuję wydawnictwu ARKADY.


2 komentarze:

  1. Nie znam jeszcze tej serii. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze przykro kiedy jakaś fajna seria się kończy. A chciałoby się jeszcze i jeszcze... :)

    OdpowiedzUsuń